Obmeniť jedálny lístok? Bez obáv!27. novembra 2013Je úplne prirodzené, že firmy menia sortiment ponúkaných produktov a služieb – reagujú tak na požiadavky trhu, teda zákazníkov. Ako je [...]
Meníme jedálny lístok22. apríla 2013Univerzálny recept na to, kedy, koľkokrát a ako meniť jedálny lístok v reštaurácii, neexistuje. Dá sa síce riadiť podľa niekoľkých všeobecných [...]
Analýza jedálneho lístka16. apríla 2013Pravidelné sledovanie predaja jednotlivých položiek jedálneho lístka niekoľkokrát do roka (cca 3-4x pri obmene jedálneho lístka) vám môže [...]
Čo číta zákazník?16. apríla 2013Cieľom vytvorenia efektívneho jedálneho lístka je nasmerovať pohľad zákazníka na jedlá, ktoré chceme prednostne predávať a tým dosiahnuť vyšší [...]
Ceny jedál12. apríla 2013Pri tvorbe ceny jedál je potrebné vziať do úvahy hlavne 2 faktory: vašu ziskovosť a ceny konkurencie. Predtým, ako začnete určovať ceny jedál [...]
Vzhľad jedálneho lístka9. apríla 2013Efektívny jedálny lístok by mal mať nasledovné znaky: Strategické umiestnenie ziskovejších jedál na lístku Vhodný typ písma (dobre čitateľný) [...]
Nenápadný ale silný marketingový nástroj5. apríla 2013je váš jedálny lístok. Kľudne ho môžete povýšiť na najdôležitejší marketingový nástroj, je to totiž jediná tlačovina, ktorú s takmer 100% [...]
Široká ponuka jedál13. februára 2013Ak sa budete snažiť širokou ponukou jedál osloviť všetkých, neoslovíte nikoho a ešte sa pripravíte sa o nemalú časť možného zisku.