Provokujte zmysly zákazníka – časť 5. – Chuť19. septembra 2014Posledný diel miniseriálu, ktorý vás má upozorniť, či primäť k zamysleniu sa nad tým, aké je dôležité nepodceniť drobnosti, ktoré priamo [...]
Provokujte zmysly zákazníka – časť 4. – Čuch5. júna 2014Chuť a čuch majú nepochybne v gastronómii najväčší význam – skúsme sa dnes zamyslieť, ako využiť čuch zákazníkov v náš prospech. Vžite [...]
Provokujte zmysly zákazníka – časť 3. – Hmat18. februára 2014Pre úplnosť sa v krátkosti dotkneme aj tohto zmyslu – aj keď niekto môže namietať, že v skutočnosti je to nezmysel. Rozmeňme si to však [...]
Provokujte zmysly zákazníka – časť 2. – Sluch25. novembra 2013Asi najpodceňovanejší zo zmyslov v gastronómii – jasné, chápeme úlohu zraku, čuchu, chuti v gastronómii – ale sluch…? Poďme [...]
Psychológia predaja v gastronómii4. októbra 2013Podnikanie v gastronómii nie je len o varení – to zdôrazňujeme neustále. Vyžaduje celý rad zručností manažérskych, personálnych, [...]
Provokujte zmysly zákazníka vo svoj prospech – časť 1. – Zrak1. októbra 2013Máte jedinečnú šancu – ak sa Vám podarí pozitívne pôsobiť na všetky zmysly zákazníka, určite u Vás návštevu zopakuje. My, ľudia, sa radi [...]
Buďte odvážni!5. septembra 2013Navštevujete bratislavskú výstavu Danubius Gastro? Je to dobrá skúsenosť, aj keď, pravdu povediac, naša výstava sa len málo približuje [...]
Šestoro dobrej reštaurácie3. mája 2013Tento článok som si prečítala na blogu samuelmarec.blog.sme.sk a so súhlasom autora ho uverejňujeme aj na našej stránke – dá sa v ňom [...]
Analýza jedálneho lístka16. apríla 2013Pravidelné sledovanie predaja jednotlivých položiek jedálneho lístka niekoľkokrát do roka (cca 3-4x pri obmene jedálneho lístka) vám môže [...]